O firmie

O firmie

Posiadamy ponad 14 letnie doświadczenie w PR i mediach. Osoby zarządzające i nasi konsultanci odpowiedzialni byli za planowanie, realizację i prowadzenie projektów zarówno dla wielkich marek, jak i mniejszych firm. Dlatego jesteśmy wszechstronni. Od podszewki znamy pracę redakcji, bo sami byliśmy dziennikarzami. Dlatego wiemy, jak pisać, by było interesująco.

Specjalizujemy się w doradztwie i działaniach PR dla branży nieruchomości, budownictwa, ekologii i HR. Zajmujemy się PR-em deweloperów, generalnych wykonawców, pracowni architektonicznych oraz producentów materiałów do budowy i wykończenia inwestycji komercyjnych i mieszkaniowych.

Stawiamy na jakość. Dlatego cenimy sobie współpracę z Klientami, którzy wiedzą na czym polega PR i profesjonalna komunikacja. Dla których obsługa PR nie oznacza taniej i nachalnej promocji, najtańszych rozwiązań dla osiągnięcia wyłącznie słupków i możliwości pochwalenia się, że obsługuje nas agencja X czy Y.

PR rozumiemy jako doradztwo i bliską współpracę z Klientem. Z tego powodu nie bierzemy udziału w przetargach i wyścigu na ilość. PR to nie kreacja reklamowa rodem z lat 60 z USA i serialu „Mad Men”. PR postrzegamy jako zawód zaufania opierający się na doświadczeniu, odpowiedzialności  i wiedzy. A nasz model współpracy i wzajemnego zaufania bliższy jest pracy lekarzy, prawników i informatyków, niż obsłudze klienta wywodzącej się z agencji reklamowych. Jednocześnie wiemy, że PR-owiec bywa czasem i asystentem, i handlowcem Klienta. Wszystkie te wartości oraz efekty jakie osiągamy dla naszych Klientów sprowadzają się do jakości i zaangażowanej, profesjonalnej obsługi.

Doświadczenie zobowiązuje.

 

 

Kadra zarządzająca:

Marlena Kosiura - posiada ponad 14-letnie doświadczenie w PR i mediach. Odpowiadała za planowanie i realizację strategii promocji i PR pracując bezpośrednio w firmach, a także dla klientów agencji public relations (od ponad 5 lat w agencji Fair Play PR, a wcześniej m.in. w Pegasus PR i Partner of Promotion. Karierę zawodową zaczynała jako dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej. Przez ponad 4 lata przygotowała setki depesz i newsów w działach ekonomicznym, społecznym i politycznym. Posiada także wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży, które zdobyła pełniąc m.in. funkcję dyrektora biura marketingu Pałacu Kultury i Nauki oraz dyrektora działu sprzedaży w firmie reklamy zewnętrznej Jet Line.